Antalya’da Rüşvet İddiasıyla Yargılanan Kamu Görevlilerine Tahliye
Antalya'da kamu görevlilerine yönelik rüşvet suçlamasıyla açılan davada, eski SGK İl Müdürü ve iki iş başmüfettişinin yargılandığı davanın ikinci duruşmasında tahliye kararı verildi. Yaklaşık 10 aydır tutuklu bulunan sanıklar, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Antalya 4. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada, Selim E., Erdoğan Ö. ve Murat Ayhan B. 'rüşvet almaya teşebbüs' suçlamasıyla yargılandılar. İlk duruşmada sanıklar ve müştekilerin ifadeleri alınırken, bu duruşmada tanıkların dinlenmesine geçildi. Murat Ayhan B., yaptığı savunmada suçlamaları kabul etmediğini belirterek, suçsuz olduğunu ve tahliyesini talep etti. “Denetim sırasında yapılan işlemlerin ardından üzerimize kumpas kuruldu. Benim amacım kamu düzenini korumaktı” dedi. Selim E. ise ele geçirilen…